Mr. Nobody

Vi har sett en film som heter Mr. Nobody, som Lisa blev tipsad om ifrån Hannas blogg.
Längd: 141 min
Genre: Romantiskt Drama
Handling: Filmen handlar om en person som heter Nemo. Man får följa hela hans liv - från det att han inte är född tills han dör. Man får följa honom i olika tidsdimensioner, vilket gör att det är flera olika historier man följer samtidigt om Nemo.  I de olika dimensionerna är han med/gifter han sig med (som vuxen) tre olika kvinnor - Jean, Elise och Anna. Filmen handlar mycket om förhållandena mellan kvinnorna och Nemo.
Trailer.





(Vi ville inte skriva mer om handlingen för då avslöjar man kanske för mycket).
Daniel: Jag tyckte att filmen var underbart bra! Fantastiskt filmat, bra skådespelare och en fantastisk idé. Jag såg bara en grej som var dåligt i filmen men det var så lite så det räknas inte. Tårarna kom flera gånger under filmen för den var så vacker, så om ni inte har sett detta mästerverk så spring och köp filmen!
Betyg: 10/10.
Lisa: Jag kan bara hålla med Daniel. Ska bara tillägga att här är låten som är med i olika versioner i filmen, är jättebra, (speciellt som soundtrack).
Betyg: 9/10.

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sv; jag tror att de flesta aupairer är live-ins. Om man inte gör det är det inte så värt, för man får inte speciellt bra betalt (;

2011-01-09 @ 22:35:03
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

SV Daniel: skulle bara testa om det gick att tjäna pengar.. har hittills tjänat 1,30 kronor! måste tjäna 500 kr för utbetalning så.. nje. inte så bra kanske. byter nog tillbaka till youtube eller vimeo nästa gång haha :)



och starkt av dig att erkänna att du grät ;) det gör inte killar så ofta.

2011-01-09 @ 23:27:48
URL: http://idavendela.blogg.se/
Postat av: Daniz

Min pappa lånade Mr Nobody på biblioteket i staden där jag bor och så såg vi den och nu har jag lånat den flera gånger på mitt eget bibliotekskort. Jag älskar den!

2012-07-27 @ 09:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0