Floras

Jag läser en del andra bloggar, sånna som jag tycker är fina och så, och en av dom är Floras. Jag skulle mig våga på att säga att det är en (ganska) storblogg. I vilket fall som helst så postade hon ett inlägg för ett par dagar sen där man kunde berätta om ett möte med kärleken om man ville. Det brukar bli ganska fina inlägg med folks kommentarerer och så då. Och så gjorde jag det. Kommenterade alltså. Och trevligt nog kom min kommentar i det urval hon gjorde med de hon tyckte var bra/fina, och det var ju lite kul, tyckte jag.

Det är den tredje biten. Klicka på bilden för att komma till inlägget.

Det kändes passande att posta det här eftersom att jag skrev om Daniel.

Kommentarer
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

åh jag älskar hennes blogg :) och vad fint skrivet, kommer ihåg att jag tänkte på det när jag läste!

2011-01-31 @ 15:12:22
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0